Úsek tajemníka

Tajemník

  1. zpracovává, eventuálně aktualizuje interní dokumenty, zejména: Organizační řád, Pracovní řád, Platový řád, Kontrolní řád, Kolektivní smlouvu a Statut sociálního fondu,
  2. zabezpečuje právní úkony pro oblast pracovněprávní, dále záležitosti týkající
    se samosprávy, správního řádu, zákona o obcích, volebních zákonů apod.,
  3. zajišťuje poskytování informací v souladu se zákonem o svobodném přístupu k informacím, eventuálně dle příslušnosti předává žádosti k vyřízení příslušné ORJ,
  4. vede evidenci agendu související s poskytováním informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, prostřednictvím servisu vedení ÚMO zabezpečuje odeslání odpovědí po jejich odsouhlasení starostou,
  5. zabezpečuje evidenční záležitosti dle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů, 
  6. na základě požadavků vedoucí FO zajišťuje výběr hotovosti prostřednictvím bankovní (platební) karty,
  7. navrhuje a sleduje rovné příležitosti žen a mužů na úřadu; navrhuje inovativní opatření k prosazování rovných příležitostí žen a mužů, tzv. genderová rovnost,
  8. v rámci náplně své činnosti dává právním zástupcům města pokyny k řešení věcí soudy, správními orgány a dalšími orgány veřejné moci a předává k tomuto účelu potřebné podklady,
  9. v souladu s § 17 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů, provádí vypravování (doručování) dokumentů výhradně prostřednictvím datové schránky,
  10. v souladu se zákone č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů provádí řádný výkon spisové služby a pravidelnou archivaci/skartaci dokumentů v návaznosti na Spisový a skartační řád.

Náplň činnosti

  1. zabezpečuje veškerý servis pro vedení ÚMO, RMO a ZMO (pošta, spisová služba, distribuce materiálů, organizační záležitosti, rozesílání pozvánek, včetně programu, pořizování zápisů z porad a z jednání RMO a ZMO, včetně archivace, distribuce zápisů a usnesení, zabezpečování audio a elektronických záznamů, včetně archivace, vystavení a distribuce jmenovacích a odvolacích dekretů členům a předsedům výborů a komisí, příprava zasedacích místností, aktualizace seznamu členů RmM, včetně komisí a výborů, vystavování potvrzení o účasti na zasedání, atd.),
  2. v souladu s jednacími řády kompletně zabezpečuje přípravu schůzí Rady a jednání Zastupitelstva v SW602 FormFlow, včetně zpracování zápisu a usnesení, dále zajišťuje kontrolu evidence úkolů v SW 602 FormFlow,
  3. vydává a aktualizuje interní telefonní seznam dle požadavků (nové nástupy, výstupy, změny),
  4. zabezpečuje vyvěšování dokumentů na elektronické úřední desce prostřednictvím spisové služby,
  5. zabezpečuje aktuálnost informací na informačních deskách MO,
  6. průběžně aktualizuje informace na webových stránkách ÚMO, podílí se na správě komunikačního kanálu Mobilní Rozhlas/MUNIPOLIS,
  7. zajišťují přípravu a rozesílání jubilejních přání dle kapitoly 3.8,
  8. zabezpečuje přípravu a realizaci jubilejních obřadů (zlatá svatba apod.), včetně zajištění darů pro osobní návštěvu jubilantů,
  9. spolupracují na zabezpečení ceremoniálů, kterých se účastní vedení MO Střekov (pietní akty apod.),
  10. zajišťuje podpisy smluvních vztahů statutárním orgánem MO Střekov nebo jeho zástupce,
  11. zajišťuje podpisy smluvních vztahů od ostatních smluvních stran (vyjma smluv o nájmu, pachtu, výpůjčce apod. v gesci OSOM, obchodní smlouvy OPVO apod.), včetně případného odeslání smluv k podpisu,
  12. zabezpečuje zveřejňování všech objednávek a smluv vytvořených v rámci ÚMO Střekov v Registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv),
  13. v souladu s § 17 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů, provádí vypravování (doručování) dokumentů výhradně prostřednictvím datové schránky,
  14. v souladu se zákone č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů provádí řádný výkon spisové služby a pravidelnou archivaci/skartaci dokumentů v návaznosti na Spisový a skartační řád.

Petice, stížnosti - petice.doc